Tanie, a dobre :)

środa, 7 sierpnia 2013

   Ten artykuł będzie krótką recenzją dwóch produktów z linii  Ziaja Med kuracja antybakteryjna.  W tej serii  znajdują się: żel oczyszczający, tonik oczyszczający, krem redukujący trądzik i punktowy reduktor trądziku.  Póki co zainwestowałam w żel i tonik z tej serii i po krótce opisze Wam moje odczucia :)
 Żel
     Zwykle stosuję żele do twarzy z wyższej półki, ale akurat coś mnie podkusiło, żeby go zakupić  i póki co nie żałuję. Jestem posiadaczką tłustej skóry z tendencją do trądziku (do takiej skóry jest z resztą przeznaczona ta seria ;). Żel ten działa na moją cerę bardzo dobrze. Uważam, że dobrze czyści, ale nie zauważyłam właściwości leczniczych. Jest bezzapachowy, nie czuje po nim nieprzyjemnego ściągnięcia skóry czy też przesuszenia. Plusem jest dla mnie opakowanie z pompką, nie dość, że jest wygodne, to jeszcze bardzo higieniczne, gdyż nie wkładamy tam bezpośrednio paluchów :). Jest również dość wydajny, co prawda ja stosuje go zamiennie z innym żelem, więc nie napisze dokładnie na jaki okres wystarcza. Nie pieni się, co dla niektórych może być minusem, dla mnie akurat świadczy na plus, bo nie ma w nim dużo sztucznych substancji pieniących. Jakie składniki aktywne mogą nas w nim zachęcić? Są to m.in.:

  • alantoina- o właściwościach łagodzących, regenerujących i wygładzających,
  • ekstrakt z lukrecji – o działaniu bakteriostatycznym, przeciwutleniającym, przeciwalergicznym i przeciwzapalnym,
  • kompleks proteinowo-cynkowy – łączący właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein, normalizujący pracę gruczołów łojowych,
  • prowitamina B5 (D-panthenol) – intensywnie nawilżający, zmiękczający i uelastyczniający naskórek, działający również kojąco i osłonowo na wrażliwy naskórek,
  • witamina surfaktantów- zachowuje równowagę nawilżenia skóry i własności barierowe naskórka,

Jego dokładny skład  znajduje się poniżej:                                                       

Aqua (Water), Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Laureth-7 Citrate, Panthenol, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Saccharomyces/Zinc Ferment, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide.

Tonik

     Tonik jest dla mnie kosmetykiem niezbędnym, gdyż po każdym myciu wyrównuje pH skóry, w zasadzie nie mam swojego ulubionego toniku, wszystkie jakie dotychczas stosowałam są dla mojej skóry równie dobre, skusiłam się na tonik z tej samej serii przede wszystkim, aby dopełnić kuracje antybakteryjną. 


Jego dokładny skład  znajduje się poniżej:

Aqua (Water), Glycerin*, Panthenol, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Saccharomyces/Zinc Ferment, Allantoin*, Sodium Benzoate*, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Citric Acid*


     Jeżeli chodzi o zakup tych produktów to  z racji tego, że jest to seria med. nie dostaniemy jej w zwykłej drogerii. Można ją zakupić m.in. w aptekach, w sklepie firmowym Ziaji oraz przez internet. Ceny są bardzo przystępne: ok 10 zł za 200ml zarówno żelu  jak i toniku. U mnie oba te produkty sprawdzają się bardzo dobrze, a cena jest bardzo kusząca, tak więc śmiało mogę go polecić :).

1 komentarz:

  1. Ziaja ma wiele fajnych kosmetyków i podobno są bardziej popularne za granica niż w Polsce a szkoda bo to polska firma. Polecam serie oliwkową :P:)NAtalia.

    OdpowiedzUsuń