Pielęgnacja ust

czwartek, 31 stycznia 2013

     Może nie powinnam tego pisać, ale inspiracją do napisania tego posta była dla mnie  Pani z porannego tramwaju… Stała bardzo blisko mnie i nie mogłam nie zauważyć jej niezadbanych ust, a przecież ich pielęgnacja jest taka prosta. Oto kilka prostych wskazówek co można robić, aby poprawić kondycję swoich ust:





 1. Pomadka, balsam, krem czy wazelina zawsze pod ręką. Jaki produkt wybrać? Najlepiej taki, który zawiera filtr UV, witaminę A, glicerynę czy wosk pszczeli. Nakładanie tego kosmetyku tuż przed wyjściem na zewnątrz naprawdę  może pomóc ;)
2.    Delikatny peeling ust z wykorzystaniem np. :
•    szczoteczki do zębów ( Lepiej, żeby nie była to ta sama szczoteczka, którą myjemy zęby ;), ważne, żeby włosie nie było zbyt twarde bo podrażnimy sobie usta. Sposób wykonania: nakładamy na usta grubą warstwę  najlepiej tłustego kremu nawilżającego i okrężnymi ruchami masujemy usta)
•     cukru ( można go wymieszać z odrobiną oliwy z oliwek czy też z miodem i okrężnymi ruchami masować usta)
•     peelingu enzymatycznego ( niewielka ilość nakładamy i masujemy przez 3-4 minutki)
•     gotowej maseczki peelingującej do ust ( uważam to jak na razie za zbędny wydatek, skoro inne sposoby w zupełności mi wystarczają, ale jeżeli tylko macie ochotę  to są takie dostępne na rynku)
3.  Zwykły miód jest świetnym kosmetykiem do ust ( najlepiej z zaprzyjaźnionej pasieki). Po zastosowaniu peelingu lub też w każdym innym momencie nałożenie miodu bardzo dobrze nawilży Wasze usta. Niektóre dziewczyny polecają nałożyć miód na noc, u mnie skończyło się to porannym myciem włosów i zmianą pościeli, ale może  miałam zbyt  rzadki miód albo po prostu jestem jakaś lewa :). Ja go nakładam na 10-15 minut w ciągu dnia. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz